بین مطالب وب سایت جستجو کنید

طنر-جک-هک لکش اف کلنز-لطیفه-شارژ رایگان-مطالب طنز

     
بمب خنده
16:3
چهار شنبه 24 دی 1393

XboxOneTransparentTiles-3

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که در ماه فوریه بازیبازان می توانند منتظر انتشار یک به روزرسانی رسمی نرم افزاری برای کنسول نسل هشتمی Xbox One باشند که به واسطه ی آن برخی ویژگی های جدید همچون رابط کاربری مناسب تر و پس زمینه ای زیبا که قابلیت شخصی سازی در آن وجود دارد به این کنسول افزوده می شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، با استفاده از این به روزرسانی منوی کنسول مرتب تر و شکل کاشی مانندی به خود می گیرد و همچنین اینک بازیبازان می توانند پس زمینه ی کنسولشان را به شکل دلخواه تغییر دهند تا به حالت مد نظر خود برسند. همچنین اگر یک ویژگی برای تنظیم شفافیت و نور پس زمینه به وسیله ی این به روزرسانی به Xbox One افزوده شود بسیار خوب می باشد. حال دوازده تصویر جدید از منو و ویژگی های این به روزرسانی منتشر شده است که شما در پایین قادر به شماهده ی آنها می باشید.

بمب خنده
16:3
چهار شنبه 24 دی 1393

warhammer-header-600x310

سری Total War را ما اکثرا با جنگ های قرون باستان و واقع گرایانه می شناسیم. نظر شما چیست که این سری، کمی مضمون فانتزی به خود بگیرد و با دنیای بزرگ سری Warhammer ترکیب شود؟ محصول نهایی واقعا عنوان هیجان انگیزی خواهد بود. خوشبختانه اینطور که به نظر می رسد، سازندگان دقیقا مشغول ساخت چنین بازی می باشند. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

استدیو Creative Assembly با اینکه هنوز معرفی رسمی انجام نداده، مشغول ساخت بازی Total War: Warhammer است. این بازی به عنوان جدیدترین محصول حاصله از همکاری شرکت Sega و استدیو Creative Assembly قلمداد می شود.

حال مسلما از خود می پرسید که خوب اگر معرفی صورت نگرفته است، پس چطور ما از ساخت این بازی اطمینان خاطر داریم؟ بایستی به عرض شما برسانیم که سازندگان قصد داشتند اواخر این ماه یک کتاب هنری را عرضه کنند. یک نفر زودتر از زمان عرضه رسمی به بازار، موفق به تهیه کتاب مذکور شده است و تصویر زیر را در اینترنت منتشر کرده:

متن کتاب

متن کتاب

در متن بالا ما شاهد صحبت های آقای Mike Simpson هستیم که در رابطه با آینده سری بازی Total War صحبت کرده اند. در اواخر متن کاملا واضح است که ایشان به یک بازی تحت عنوان Total War: Warhammer اشاره کرده اند.

معرفی چنین بازی خیلی دور از انتظار هم نبود زیرا شرکت Sega از سال ۲۰۱۲ است پیگیر مسائل حقوقی محصولات Games Workshop می باشد.

بمب خنده
16:2
چهار شنبه 24 دی 1393

the-division-artwork

در حال حاضر به مقدار مساوی هیجان و بین ترس در مورد بازی جدید و مورد انتظار یوبی سافت یعنی The Division وجود دارد. هیجان و خوشحالی به این دلیل که به نظر این بازی یک عنوان جالب و خوب می باشد و بیم و هراس به این علت که اکثر بازی هایی که از سوی یوبی سافت در سال گذشته منتشر شده است بسیار شبیه به نسخه ی سال گذشته خود بوده اند و از مشکلات بسیاری رنج می بردند و در حد بازاریابی ها و تبلیغاتشان ظاهر نشدند.

اما هم اکنون برخی از تست کنندگان نسخه ی آلفای The Division در یوتیوب اطلاعات و جزئیاتی را از این بازی منتشر کرده اند که برخی از آنها امیدوار کننده و برخی دیگر برای ما ناخوشایند هستند البته باید توجه داشت این مشکلات مربوط به نسخه ی آلفا می باشد و یوبی سافت زمان فراوانی برای رفع کردن آنها دارد. اعلام شده است مکانیسم تیراندازی بازی بسیار قوی می باشد، جهان بازی به معنی واقعی کلمه باز ( Open World ) می باشد همچنین تخریب پذیری های محیط کاملا واقعی هستند علاوه بر این مکانیسم های  RPG بازی هیجان انگیز  می باشند. و به نظر از این بازی نسبت به بازی های اخیر یوبی سافت اخبرا خوب تری به نظر می رسد. البته هنوز  The Division از مشکلاتی رنج می برد اما همانطور که در بالا اشاره شد یوبی سافت فرصت کافی برای رفع این مشکلات را دارد. درپایان شایان به ذکر است که این بازی در تاریخی نامشخص برای پلتفرم های PC / PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

 

بمب خنده
16:1
چهار شنبه 24 دی 1393

codaw-header

امروز یک ویدئو تازه از DLC جدید Call of Duty: Advanced Warfare با نام Havoc منتشر شده است. در این تریلر ما شاهد سازندگان هستیم که پیرامون محتویات این بسته که شامل اسلحه ها، نقشه های جدید و دیگر موارد می باشد صحبت می کنند و نماهای مختلفی را از گیم پلی در این بخش ها به نمایش می گذارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Havoc دارای یک سری نقشه و سلاح های سفارشی مخصوص می باشد و در آن ما شاهد نوعی جدید از زامبی ها هستیم که در بخشی به نام Exo Zombies حضور دارند. در Exo Zombies که به صورت co-op می بایست آن را تجربه کنید، ما شاهد مشاهیر هالیوودی نظیر John Malkovich ،Bill Paxton ،Rose McGowan و John Bernthal خواهیم بود که داستان بازی را تعریف می کنند.

جزئیات کامل بسته Havoc عبارتند از:

  • چهار نقشه جدید برای بخش چند نفره
  • سلاح تهاجمی AE4 که با انرژی قدرتمندی کار و شلیک می کند
  • بخش Exo Zombies
  • داستانی که از دید کارکنان شرکت Atlas روایت می شود

بسته الحاقی Havoc در تاریخ ۲۷ ژانویه (مصادف با ۷ بهمن) برای کنسول های Xbox منتشر می شود و در آینده به PC و Playstation هم خواهد آمد. Call of Duty: Advanced Warfare برای Xbox One ،Xbox 360 ،PlayStation 3 ،PlayStation 4 و PC منتشر شده است

بمب خنده
19:46
سه شنبه 23 دی 1393

  gta_5___trinity_wallpaper_by_dkkain-d60hiw2 شاید بهترین خبری که این روز ها می تواند PC بازان را خوشحال کند اعلام سیستم مورد نیاز بازی Grand Theft Auto V آخرین ساخته راکستار می باشد. اما موضوع دیگری که می تواند به شدت روحیه ی PC بازان را نابود کند! تاخیر خوردن این بازی می باشد. بله تیتر را درست خواندید هم اکنون شرکت راکستار علاوه بر منتشر کردن سیستم رسمی GTA V اعلام کرده است این بازی تا ۲۴ مارس ۲۰۱۵ مصادف با ۴ فروردین ۹۴ برای رایانه های شخصی منتشر نخواهد شد.

بمب خنده
18:43
سه شنبه 23 دی 1393

 

call-of-duty-online-600x337

عنوان انحصاری بازار های چین که با نام Call of Duty Online شناخته می شود، در حالت Open Beta وارد شده و در دسترس هواداران در این کشور قرار گرفته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

این عنوان که یک spin-off از سری Call of Duty می باشد، هم اکنون در حالت Beta به سر می برد و فقط در کشور چین در دسترس است.
این عنوان با همکاری دو شرکت Tencent و اکتیویژن در این کشور منتشر می شود. شرکت Tencent یکی از بزرگترین شرکت ها در ضمینه خدمات اینترنتی و بازی های رایانه ای در چین می باشد.
این عنوان توسط Raven Software توسعه داده شده است و از دو عنوان Modern Warfare و Black Ops الهام گرفته است.
این عنوان رایگان بوده و دارای خرید داخل بازی می باشد. دارای حالت چند نفره با نام Hero Ops و یک حالت Co-op با نام Survival است.
یک حالت جدید با نام Cyborg در بازی وجود دارد.این حالت PVE بوده و به صورت انحصاری درون بازی قرار دارد.

صحبت های آقای Eric Hirshberg رئیس بخش انتشارات اکتیویژن:

میلیون ها بازیکن در غرب عناوین مختلفی از سری ندای وظیفه را تجربه کرده اند و از آن راضی بوده و طرفدار آن شده اند. اکنون زمان آن رسیده است که ما دنیای جدیدی از ندای وظیفه را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. ما مطمئا هستیم Call of Duty Online یک عنوان بزرگ برای بازیکنان چینی خواهد بود. نظرات کاربران در مدت زمان بررسی بازی بسیار خوش آیند بوده است. ما بسیار هیجان زده شده ایم و به زودی قلب بازیکنان را با خود همراه ساخته و در ذهن آنها نام یک برند جدید را ثبت می کنیم.


:: برچسب‌ها: هک کلش اف کلنز,
بمب خنده
18:42
سه شنبه 23 دی 1393

xbox-one-amd

از زمانی که مدارک SDK مایکروسافت لیک شد، اطلاعات جالب و هیجان انگیزی به دست ما رسیده است. مایکروسافت با ارائه آپدیت های ماهانه برای SDK کنسول Xbox One، در حال افزایش عملکرد و قدرت GPU آن بوده است. همچنین جدیدا ما اطلاعاتی از معماری این کنسول از جمله مفهوم کارت گرافیک ۸ لایه ای و هسته هفتم CPU بدست آورده ایم. اما اطلاعات جالب دیگری در مورد GPU این کنسول وجود دارد که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده کنید.


:: برچسب‌ها: هک کلش اف کلنز,
بمب خنده
18:41
سه شنبه 23 دی 1393

TakhteJamshid5 2014-11-01 02-25-47-55

مسعود علی‌بخشی با بیان اینکه تولید محصول جدید با نام سریع تر از زمان از هفت ماه پیش آغاز شده است، گفت: برای تنوع بیشتر در این بازی چهل اتومبیل طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، “مسعود علی‌بخشی” تولیدکننده بازی رایانه ای سریع تر از زمان به انگیزه تولید این بازی جدید اشاره کرد و افزود: بازی رایانه ای هنر سرعت از دیگر محصولات تولید شده در استودیو بازی سازی تصویرگران رویا است که در سال ۱۳۹۲ وارد بازار شد، استقبال مخاطبان به ویژه علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی و مسابقه ای تیم سازنده بازی را برای تولید محصول جدید در این سبک ترغیب کرد.


:: برچسب‌ها: طراحی ۴۰ ماشین در بازی ایرانی”سریع تر از زمان” + تصاویر, هک کلش اف کلنز,
بمب خنده
18:40
سه شنبه 23 دی 1393

PC-Vs-Console-Gaming همانطور که می دانید، چند روز پیش مطلبی تحت عنوان ۵ دلیل برای اثبات برتری PC ها نسبت به کنسول های بازی در سایت منتشر شد. این مطلب ترجمه وب سایت سخت افزار WDC بود و حال می توانید ۵ دلیل برتری کنسول های بازی نسبت به PC را در این پست مشاهده کنید اما این بار این پست ترکیبی از نظرات دو وب سایت WDC و Techradar خواهد بود

بمب خنده
18:31
سه شنبه 23 دی 1393

tlou_left_behind.0.0

هم اکنون نویسندگان انجمن صنفی امریکا، به نمایندگی از تمامی افراد حاضر در حوضه ی نویسندگی سرگرمی نامزد های دریافت جایزه ی بهترین نویسندگی بازی های رایانه ای را اعلام نمودند. بر این اساس چهار بازی Alien: Isolation، Assassin’s Creed: Freedom Cry، Assassin’s Creed Unity و The Last of Us: Left Behind برای کسب این عنوان با یکدیگر رقابت خواهند نمود.

همچنین این جایزه علاوه بر بازی های رایانه ای به عنوان فاخر در زمینه ی فیلم، تلویزیون، رادیو، خبر و… نیز عطا خواهد شد. لیست بازی های  اشاره شده به همراه نویسندگان:

Alien: Isolation – نویسندگان :  Dan Abnett, Dion Lay, Will Porter ناشر Sega

Assassin’s Creed: Freedom Cry :  سرپرست نویسندگان  Jill Murray  نویسنده Melissa MacCoubrey و داستان نویسان  Jill Murray, Hugo Giard, Wesley Pincombe ناشر  Ubisoft

Assassin’s Creed Unity – داستان نویسان : Alexandre Amancio, Sylvain Bernard ،Travis Stout Russell Lees, Darby McDevitt, Ceri Young داستان نویس فرعی  Jeffrey Yohalem ناشر  Ubisoft

The Last of Us: Left Behind – داستان نویس :  Neil Druckmann ناشر Sony Computer Entertainment

برنده ی این جایزه به صورت همزمان در غرب و شرق آمریکا در روز ۱۴ فوریه و در شهرهای لس آنجلس و نیویورک مشخص خواهد شد. همچنین بازی هایی که به این مراسم راه می یابند می بایست در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۳ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شده باشند و نویسندگان آن نیز می بایست عضو انجمن بازی نویسان  ( WGA ) بوده باشند و یا در طی این مدت به عضویت این سازمان در آیند. شایان به ذکر است که در سال گذشته آقای Neil Druckmann از ناتی داگ به واسطه ی نوشتن داستان TLOU در رقابت با بازی های  Assassin’s Creed 4: Black Flag, Batman: Arkham Origins, God of War: Ascension و Lost Planet 3 موفق به کسب این عنوان شد.


:: برچسب‌ها: انجمن نویسندگان آمریکا نامزد های دریافت جایزه ی بهترین نویسندگی بازی های رایانه ای را مشخص کرد,
بمب خنده
18:27
سه شنبه 23 دی 1393

این وبلاگ اگر شما عزیزان حمایت کنین قراره برگرده به عرصه رقابت با نظراتتون منو حمایت کنین تا انرژِی بگیرم

بمب خنده
11:25
یک شنبه 9 آذر 1393

شاید برای شما هم سوال باشد که این ایام چرا اخبار کمی از بازی های کامپیوتری عرضه می شود؟ یکی از دلایل اصلی روز Black Friday می باشد که تعطیلی اروپاییان نیز محسوب می گردد.در این روز شبکه های PSN و Live مانند جمعه بازارهای ما، کار را کنار گذاشته و به فروش عناوین خود با تخفیف های ویژه می پردازند.در Black Friday هفته گذشته نیز، PSN برای کاربران ساکن در اروپا، عناوین جالبی را برای فروش قرار داده که در ادامه مطلب از بازی های مهم موجود در این لیست مطلع خواهیم شد.

 

۱ دسامبر: 

عناوین تخفیف خورده برای کنسول PS4

Alien: Isolation با قیمت £۲۴٫۹۹/€۳۶٫۹۹/AU$55.95

Alien: Isolation – Season Pass با قیمت £۱۳٫۹۹/€۱۶٫۹۹/AU$25.95

Diablo III: Reaper of Souls و Ultimate Evil Edition با قیمت £۳۴٫۹۹/€۳۹٫۹۹/AU$49.95

Entwined با قیمت £۳٫۲۹/€۳٫۹۹/AU$5.95 10% به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

FIFA 15 Deluxe Edition با قیمت £۳۹٫۹۹/€۴۴٫۹۹/AU$62.95

Middle-earth: Shadow of Mordor Legion Edition با قیمت £۲۹٫۹۹/€۳۴٫۹۹/AU$47.95

Middle-earth: Shadow of Mordor Premium Edition با قیمت £۳۹٫۹۹/€۴۴٫۹۹/AU$62.95

MotoGP14 با قیمت £۱۹٫۹۹/€۲۴٫۹۹/AU$30.95 با ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

NAtURAL DOCtRINE با قیمت £۱۹٫۹۹/€۲۴٫۹۹/AU$30.95 با ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

NHL 15 با قیمت £۳۹٫۹۹/€۴۴٫۹۹/AU$62.95

Octodad: Dadliest Catch با قیمت £۵٫۷۹/€۶٫۹۹/AU$10.45 با ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Oddworld: New ‘n’ Tasty با قیمت £۹٫۹۹/€۱۲٫۹۹/AU$19.45 به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Rayman Legends با قیمت £۱۵٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$24.9  به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Wolfenstein: The New Orde با قیمت £۲۹٫۹۹/€۳۴٫۹۹/AU$47.95

Watch Dogs Season Pass  با قیمت £۹٫۴۹/€۱۱٫۹۹/AU$17.95

 

عناوین PS Vita

Akiba’s Trip: Undead & Undressed با قیمت £۱۴٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$24.95 به همراه ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Atelier Totori Plus: The Adventurer of Arland با قیمت £۱۵٫۴۹/€۱۸٫۹۹/AU$28.95  به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Blazblue Continuum Shift Extend با قیمت  £۵٫۷۹/€۶٫۹۹/AU$10.45 به همراه ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Call of Duty Black Ops: Declassified با قیمت £۱۱٫۹۹/€۱۴٫۹۹/AU$22.95

FIFA 15 با قیمت £۱۴٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$24.95

Gravity Rush با قیمت £۳٫۲۹/€۳٫۹۹/AU$5.95 به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Persona 4 Golden با قیمت £۱۱٫۹۹/€۱۴٫۹۹/AU$22.95 به همراه ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Soul Sacrifice Delta با قیمت  £۱۱٫۹۹/€۱۴٫۹۹/AU$22.95 به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

 

عناوین PS3

Akiba’s Trip: Undead & Undressed با قیمت £۱۵٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$29.95 به همراه ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Alien: Isolation – Season Pass با قیمت £۱۳٫۹۹/€۱۶٫۹۹/AU$25.95

Beyond: Two Souls با قیمت £۱۵٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$24.95 به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Child of Light با قیمت  £۶٫۴۹/€۷٫۹۹/AU$11.95 به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

FIFA 15 Deluxe Edition با قیمت £۲۴٫۹۹/€۳۴٫۹۹/AU$44.95

Gran Turismo 6 با قیمت £۱۵٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$24.95  به همراه ۱۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Transformers: Rise of the Dark Spark با قیمت £۱۵٫۹۹/€۱۹٫۹۹/AU$39.95

Sniper Elite 3 با قیمت £۱۰٫۹۹/€۱۴٫۹۹/AU$17.95 به همراه ۲۰% تخفیف اضافی برای کاربران Plus

Plants vs. Zombies Garden Warfare با قیمت £۱۰٫۹۹/€۱۴٫۹۹/AU$17.95

 

FIF

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
طنر-جک-هک لکش اف کلنز-لطیفه-شارژ رایگان-مطالب طنز
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بمب خنده مي باشد   |   طراحی قالب : تم ديزاينر